1. Jak jste se vůbec poprvé dozvěděli o klinice Gemini? Zvolte prosím jen jednu možnost.
z reklamy (v tisku, v rozhlase, v televizi apod.)
doporučení známých, příbuzných, kolegů apod.
doporučení očního lékaře
nevzpomínám si
jinak (uveďte prosím jak)
2. Co Vás jako první napadne, když se řekne klinika Gemini?
3. Kde všude jste si všimli reklamy kliniky Gemini?
v televizi
v rádiu
v novinách
v časopise
na billboardu
na velkoplošné obrazovce
jinde (prosím, uveďte kde)
4. Jak na Vás reklamní prezentace kliniky celkově působí? Zvolte i více možností
profesionálně
je odpovídající danému typu služby
atraktivně, zajímavě, poutavě
nekvalitně, nezajímavě, bez dobrého nápadu
příliš agresivně
je příliš často vidět
nedokážu posoudit
5. Na klinice se mi líbilo, potěšilo mě, ...:
6. Na klinice se mi nelíbilo, vadilo mi, ...:
7. Sestavte prosím pořadí kroků, které jste provedli před objednáním na operaci. V boxu na začátku každého řádku stačí zvolit číslo. Objednání je poslední krok, proto by u něj mělo být nejvyšší číslo. Zvolte prosím jen skutečně provedené kroky – není třeba použít všechny položky.
-
1
2
3
4
5
6
7
8
telefonický kontakt
-
1
2
3
4
5
6
7
8
e-mailový kontakt
-
1
2
3
4
5
6
7
8
doporučení očního lékaře
-
1
2
3
4
5
6
7
8
hledání informací na webu kliniky Gemini
-
1
2
3
4
5
6
7
8
doporučení od přátel, kolegů, příbuzných apod.
-
1
2
3
4
5
6
7
8
vlastní objednání
-
1
2
3
4
5
6
7
8
hledání informací na jiných webech
-
1
2
3
4
5
6
7
8
poslech či shlédnutí reklamy kliniky Gemini
8. Pokud jste ke kontaktování kliniky (dotaz, objednávka, problém, …) použili naši telefonní linku, ohodnoťte prosím svou zkušenost.
Telefonický kontakt jsem nikdy nepoužil / nepoužila
Většinou špatná zkušenost (hovor nebyl vůbec přijat, příp. nepříjemné jednání pracovníků, …)
Většinou průměrná zkušenost (požadované informace získány, neutrální jednání pracovníků)
Většinou dobrá zkušenost (okamžitá odezva, vstřícné řešení požadavku, fundovaná odpověď na otázky)
Máte –li zájem, můžete přidat poznámku, připomínku nebo námět ke zlepšení telefonního kontaktu:
9. Pokud jste ke kontaktování kliniky (dotaz, objednávka, problém, …) použili e-mail, ohodnoťte prosím svou zkušenost.
E-mailový kontakt jsem nikdy nepoužil / nepoužila
Většinou špatná zkušenost (žádná odpověď, příp. příliš stručná, neuspokojivá, ...)
Většinou průměrná zkušenost (požadované informace získány)
Většinou dobrá zkušenost (okamžitá odezva, vstřícné řešení požadavku, fundovaná odpověď na otázky)
Máte –li zájem, můžete přidat poznámku, připomínku nebo námět ke zlepšení e-mailového kontaktu:
10. Oznámkujte jako ve škole: 1 - výborně, 5 – nedostatečně
-
1
2
3
4
5
dostupnost potřebných informací před objednáním (o ceně, průběhu operace, pooperační péči atd.)
-
1
2
3
4
5
čekací doba na operaci
-
1
2
3
4
5
přístup zdravotních sester
-
1
2
3
4
5
přístup vyšetřujícího lékaře
-
1
2
3
4
5
přístup operujícího lékaře
-
1
2
3
4
5
prostředí
-
1
2
3
4
5
pooperační péče
11. Jaká je podle Vás maximální přijatelná doba pobytu na klinice v den operace?
Nejvýše dvě hodiny
Dvě až čtyři hodiny
Čtyři až šest hodin
Více než šest hodin
12. Kolik byste byli ochotni připlatit za přednostní ošetření bez čekání?
nic – čekání nevadí
do 1000 Kč
1000 – 3000 Kč
3000 – 5000 Kč
více než 5000 Kč
13. Uvažujete, že doporučíte kliniku Gemini někomu ze svých známých, příbuzných, kolegů apod.?
Už jsem doporučil / doporučila
Chystám se doporučit
Ne (chcete-li, uveďte důvod)
14. Osobní údaje
muž
žena
15. Osobní údaje - věk
< 20 let
21 – 40 let
41 – 60 let
> 61 let